İçeriğe atla
Neden yazıyorum
  • Benim için yazmak kendimi ifade etmek demek.
  • Paylaşmak. Gördüklerimi, okuduklarımı, hayallerimi paylaşmak.
  • Anlatacaklarımı, anlatamadıklarımı dile getirmek.
  • Özgürlük. Mutluluk.
  • Yazmak bazen söylemeye cesaret edemediklerimin dışa vurumudur.
  • Konuşacak kimse bulamadığımda en iyi dosttur. Dertleşmektir.
  • Hayal kurmaktır. Büyülü bir dünyaya adım atmaktır. Okumayı daha da keyifli kılandır.
  • Yazmak büyük bir güçtür: Hikâyene istediğin gibi şekil verebileceğinin, istediğin sona varabileceğinin en güzel kanıtıdır.

Yazmak iyileştirir.