- Benim için yazmak kendimi ifade etmek demek.
- Paylaşmak. Gördüklerimi, okuduklarımı, hayallerimi paylaşmak.
- Anlatacaklarımı, anlatamadıklarımı dile getirmek.
- Özgürlük. Mutluluk.
- Yazmak bazen söylemeye cesaret edemediklerimin dışa vurumudur.
- Konuşacak kimse bulamadığımda en iyi dosttur. Dertleşmektir.
- Hayal kurmaktır. Büyülü bir dünyaya adım atmaktır. Okumayı daha da keyifli kılandır.
- Yazmak büyük bir güçtür: Hikâyene istediğin gibi şekil verebileceğinin, istediğin sona varabileceğinin en güzel kanıtıdır.
Yazmak iyileştirir.