Yazarın İç Çatışması
Sen hala yazı masam yok, önceki evimde şahane yazı masam vardı çatı katında diye hayıflan dur. Hatta boğaz manzaralı olan en iyisiydi. Nerde öyle çalışma masası, ilham perileri oralarda daha rahat ziyarete geliyormuş. Neymiş buradaki çalışma masası pencereden dışarı bakmıyormuş, rahat değilmiş, oda hep dağınıkmış. Kafan dağılıyormuş, başka işlere aklın gidiyormuş… Yazamıyor muşsun.
Yazıyorum da istediğim kadar zaman ayıramıyorum. Bir çalışma alanım olsa hep beni hazır beklese daha iyi olur diye düşünüyorum. Evde masa yok ki!! Bir masa balkonda var, ki yazın orada yazabiliyorsun. Bir de çalışma masan var. Onu da beğenmiyorsun. Üstelik çatı katındaki masa buraya geldi seninle, ama oda küçük ve üstü hep dolu. Ne yapayım, etraf dağınıksa kafam dağınık. Kafam dağınıksa yazamıyorum. Kopuk kopuk geliyor kelimeler, kaptıramıyorum kendimi. Sen yazacak yer beğenmemeye devam et, yazıyla alakası olmayanlar bile kitap çıkardı! Sen daha sallan… neyin hesabındaysan. Evet yaaa gıcık oluyorum. Alakalı alakasız herkes yazıyor. Onlar gibi anılmak istemiyorum belki de…
Yoksa derdin yeterince iyi olmama hissi mi? Kızım neden korkuyorsun ki? Sen her okuduğunu beğeniyor musun? Kendine neden bu şansı vermiyorsun? Derdin ne… derdim yok. Abartma. Sadece başlamakla ilgili sorunum var benim. Bi otursam yazacağım. Ama işler bitmiyor. Bunca senedir yazıyorsun. Günlükle başladın, blog açtın, bir dünya kursa katıldın. Fena yorumlar da almadın. Geliştirdin kendini bunca sene. Hayatımı yazsam roman olur diyen herkes yazdı. Asıl seninki olur! Bir inansan kendine… Yahu kendine inanma meselesi değil anlatamadım sana.
İstikrar eksik bende. Her gün oturamıyorum. Her gün yazamıyorum. Kendime ne zaman günde bir saat ayıracağım desem, gelmeyen – aramayan kalmıyor. Yok kedisi kaçıyor, yok veterinere gidebilir miyiz? Yok beni markete götürebilir misin? Kendimden başka herkese yetişebiliyorum ziyadesiyle! Eee demek ki herkese, her şeye evet demeyeceksin. Müsait değilim, başka zaman yapalım demeyi öğreneceksin. O kadar kolaydı sanki! Off off bu sefer oturup yazacağım. Ve yaza kadar bunu sürdürebilmek için elimden ne gelirse yapacağım. Hı hı yaparsın. 3 dakika, 6 dakika, 15 her ne gelirse ama her gün. Bak gör! Hem astrologlar ne dedi ayın 17’sinde niyet ettiklerin, başladıkların olacak. Ne söylediğine dikkat et olacak dediler. Hadi bakalım kim haklı göreceğiz!